16 lutego 2013

Recenzja podkładu Lovely - Make-Up Brillance ; )!

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj recenzja kosmetyku (moje KWC wśród podkładów). Uważam, że jest jednym z najlepszych i najtańszych na rynku. Mowa o Lovely - Make-Up Brillance!



Jeśli chodzi o cenę, uważam, że jest bardzo dobra! Za 30g płacimy ok. 9 zł!




Dostępny głównie w drogerii Rossmann (przynajmniej ja go tam kupuję).




Zapach ma bardzo przyjemny, słodki.





Ładnie kryje twarz. Nie uwydatnia suchych skórek. Nie pozostawia efektu maski. Powiedziałabym, że wręcz ją nawilża. Nie ma wodnistej konsystencji. Rozświetla buzię - dlatego jest raczej przeznaczony dla osób z cerą normalną i suchą. 


Tak jak pisałam wyżej: ładnie kryje, nie uwydatnia suchych skórek, nie pozostawia efektu maski (chyba, że ktoś za dużo go nałoży), nawilża skórę, ładnie rozświetla. Dodatkowo: starcza na bardzo długo, myślę, że ok. 2-3 miesięcy, ma poręczne opakowanie. Sądzę, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie odcień (ja używam pastelowy - mam bardzo jasną skórę), nie ciemnieje na skórze. 

Myślę, że jedną rzecz mogłabym tutaj wymienić. Niestety po 6-8 godzinach ściera się... Dla niektórych z Was to dość spory minus.




Oceniam go na 4,5/5. Używałam różnych podkładów m.in. Revlon Colorstay czy L'Oréal infailible i uważam, że ten jest najlepszy ale każdy ma inną cerę i inne wymagania. Ten podkład polecam osobom z normalną lub suchą cerą, chcących nieco zaoszczędzić i nie mających większych problemów z trądzikiem.


Na sam koniec chciałabym Wam przedstawić mojego dzisiejszego pomocnika:


A Wy w jakich gustujecie podkładach? Używałyście może Lovely z dzisiejszej recenzji?

Pozdrawiamy serdecznie! 

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji testować tego podkładu,ale moimi ulubieńcami jest Vichy Aera Teint Mineral Powder Foundation(niestety już go nie produkują:( był najlepszy!) natomiast obecnie w mojej kosmetyczce zastępuje go Rimmel wake me up,póki co sprawuje się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam podkłady z Lirene,moim zdaniem są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś taki podkład, co prawda do było bardzo dawno temu, ale z tego, co pamiętam to nie narzekałam na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sposób w jaki przedstawiasz recenzję. Jaśnie i przejrzyście, czyli tak jak lubię. Ogromny plusy za wygląd bloga :D

    http://justjustys.blogspot.com/ Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz i przeczytasz. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń