14 stycznia 2013

Lakiery Miss Selene!

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj kobiecy temat, który każda z nas uwielbia. Lakiery! Za co je mogę cenić? Za kolory, wyrazistość, trwałość, cenę...I myślę, że wszystkie warunki spełniają lakiery Miss Selene. Jest mnóstwo ich odcieni! Dodatkowo cenię je sobie za wielkość - nie dość, że kosztują ok. 3,50 to ich mała buteleczka odpowiada mi w zupełności. Po co mam kupować duże lakiery i przepłacać skoro i tak i tak nie zużyję tego całego lakieru a zawsze pozostanie z 5 zł w kieszeni! Oto mój ostatni zakup:




Jestem nimi zauroczona ; )! Dodatkowo dystrybutorem jest Golden Rose, więc nie jest to jakiś typowy bubel, których teraz pełno na półkach... Szczerze polecam! Zdecydowane Must Have wśród lakierów.

A Wy dziewczyny macie swoją ulubioną markę lakierów? Możecie coś polecić? Może również znacie lakiery godne polecenia! ; ) Czekam na Wasze propozycje i komentarze! ; )

Pozdrawiam,
Juliet.

3 komentarze:

  1. mam dwa te lakiery i faktycznie jak na te cene sa super. Fajne kolory wybralas, pastele, kojarza mi sie z upragniona juz wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki ;)
    http://okomody.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. ja te lakiery osobiście lubię- są tanie i nawet dobre :))

    OdpowiedzUsuń