10 lutego 2013

Strona stylowi.pl!

Cześć dziewczyny!
Wiem, że my kobietki uwielbiamy szperać po necie w poszukiwaniu różnych inspiracji. Od razu mówię, nie jest to żaden post sponsorowany, ja po prostu chcę Wam polecić tę stronę, ponieważ ją uwielbiam!
www.stylowi.pl

Uwielbiam tę stronę ze względu na "treść" i przejrzystość. Można na niej znaleźć ogrom inspiracji i motywacji. Dla mnie najczęściej oglądanymi kategoriami są: uroda, moda damska, DIY - zrób to sam. Ze względu na to, iż lubię orientować się w nowościach często z niej korzystam. Wiem co jest na "czasie", co mogę wykorzystać na co dzień. Jestem osobą, która często za szybko się poddaje a oglądając zdjęcia - czerpię z nich siłę i energię. Mówię tu głównie o makijażu, włosach i paznokciach. Jeśli chodzi o moje włosy, nie są one w idealnym stanie: są zniszczone, bardzo się łamią i baaardzo wolno rosną. Dzięki tym inspiracją mogę zadbać o systematyczność olejowania i nie poddawania się, pomimo, że nie widzę żadnych efektów mojej pracy. Jak wiadomo każdemu, każdy reaguje bardziej na obraz niż na to co usłyszy i co wyleci mu drugim uchem ; ). 
Polecam każdej kobiecie i dziewczynie tę stronę!

AWy znacie również podobne strony? Co Was inspiruje? - Czekam na wasze propozycje!

Pozdrawiam,
Juliet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz