27 grudnia 2012

You can do it yourself!

Cześć dziewczyny! ; )

Dzisiaj post o szybkiej przeróbce zdjęć. Kilka miesięcy temu znalazłam świetną stronę, która umożliwia w prosty sposób zaoszczędzenie czasu i nerwów - http://pixlr.com/o-matic. Strona jest w języku angielskim ale pomimo tego, każdy da sobie świetnie z nią radę! Pokażę kilka możliwości tego programu krok po kroku:

1. Wybieram jedno zdjęcie spośród 5 ukazujących się w lewym dolnym rogu (wy możecie załadować własne zdjęcie - wystarczy kliknąć na "computer"). Ja wybrałam to:
2. W czerwonym obszarze mamy możliwość zmiany koloru naszego zdjęcia:
3. W niebieskim obszarze możemy dodać jakieś efekty, które dodatkowo wzbogacą nasze zdjęcie:
4. W żółtym obszarze mamy możliwość dodania obramowania:
5. Klikając na:
Możemy dodatkowo dobrać i dodać jakieś efekty:
6. Klikając na:
Możesz umożliwić stronie losowy wybór kolorystyki, obramowania oraz efektów świetlnych.

7. Na koniec nie zapomnij zapisać, klikając na SAVE! I gotowe ; )!

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam wam w obsłudze strony. A może wy również macie jakieś ulubione programy graficzne albo znacie jakieś inne ciekawe i pomocne strony w obróbce zdjęć?! Czekam na wasze propozycje! ; )

http://www.youtube.com/watch?v=Ap-A0RKhi2s

Pozdrawiam!
Juliet.

2 komentarze:

  1. Od dawna korzystam z tej stronki! Jest świetna, ponieważ zawiera naprawdę fajne opcje, a jest darmowa i bez zbędnego logowania!
    Ellie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wkrótce wypróbuję tą stronę:)

    co do programów to jestem wierna Photoscape i Photo!Editor

    xx,K.

    OdpowiedzUsuń